1. Betaling
-
1.1 Bij inschrijving via de website of aanmelding per e-mail verplicht u zich tot betaling.
-
1.2 Conform de wet Overeenkomsten op Afstand (Koop op Afstand) heeft u recht op 14 werkdagen bedenktijd.
Dit gaat in na ontvangst van uw bevestiging. Bij gebruik van dit recht wordt een reeds gedane betaling binnen 30 dagen gerestitueerd. Na het verstrijken van de bedenktijd is uw inschrijving definitief. -
1.3 DOEN congressen en evenementen accepteert alleen betaling via iDeal of Bancontact.
De deelnemer ontvangt een factuur.
-
2.1 Annuleren kan uitsluitend schriftelijk via info@doen-congressen.nl en is mogelijk tot een maand vóór de bijeenkomst.
-
2.2 Bij annulering wordt reeds betaald inschrijfgeld na aftrek van € 50,00 administratiekosten gerestitueerd.
-
2.2.1 Na deze datum is annulering niet meer mogelijk en bent u het gehele inschrijfgeld verschuldigd.
-
2.2.2 In geval van annulering, kan er wel een collega in de plaats van de opgegeven deelnemer deelnemen, mits u dit vooraf schriftelijk aan DOEN congressen en evenementen doorgeeft door een mail te sturen naar info@doen-congressen.nl
-
2.3 DOEN congressen en evenementen houdt zich het recht voor om bij gebrek aan belangstelling de georganiseerde bijeenkomst tot uiterlijk één week voor de geplande datum te annuleren.
-
2.4 DOEN congressen en evenementen is op geen enkele manier aansprakelijk te stellen voor
schade voor rekening van de deelnemer, welke voortvloeit uit annulering van de kant van
DOEN congressen en evenementen. -
2.4.1 Dit geldt ook in die gevallen dat DOEN congressen en evenementen niet in staat geweest is om de deelnemer tijdig te informeren over de annulering.