Eén telefoontje of mailtje van u verwijderd: DOENcongressen en evenementen als uw virtueel assistent. Een efficiënte oplossing voor flexibele secretariële ondersteuning, afgestemd op uw wensen. Ook buiten reguliere kantoortijden. Wij nemen deze werkzaamheden graag van u over. Wilt u meer informatie over onze diensten? Neem dan contact met ons op om te bespreken wat we voor u kunnen DOEN.
virtueel assistent
communicatie – vertrouwen – loslaten
één telefoontje of mailtje van u verwijderd
afgestemd op uw wensen
flexibel en efficiënt
Wat kunnen we voor u DOEN?
Onderstaand vindt u een overzicht van de werkzaamheden die wij voor u kunnen uitvoeren. Heeft u taken die u vervuld wilt zien, maar niet benoemd worden, neemt u dan contact met ons op, we bespreken graag de mogelijkheden met u.
Office support
Het ordenen, prioriteren, lezen en beantwoorden van de e-mail in diverse in-boxen.
Agenda’s beheren, afspraken maken, taken prioriteren en deadlines bewaken.
Versturen van uitnodigingen voor evenementen, meetings, e.d.
Vergaderruimtes zoeken en boeken.
Reismanagement, zoals het zoeken en boeken van vliegtickets, hotels, auto’s e.d.
De agenda jaarplanning maken met belangrijke beurzen, netwerkbijeenkomsten, trainingen, etc.
Notuleren van (digitale) vergaderingen.
Aanvragen van subsidies of sponsoraanvragen verzorgen.
Adressen beheren, post verwerken, verzorgen van updates, en het maken van back-ups.
Redigeren en vertaling van teksten.
Social Media
Het aanmaken en/of onderhouden van (zakelijke) profielpagina’s op Facebook, LinkedIn, Instagram, YouTube, etc.
Het maken van een contentkalender en deze vullen en de deadlines bewaken.
Content creatie voor Sociale Media kanalen.
Videobewerking en het uploaden daarvan op YouTube, Vimeo en andere kanalen en optimaliseren van vindbaarheid.
Modereren van reacties en het beantwoorden van vragen en berichten.
Relevante afbeeldingen zoeken en indien nodig bewerken en opmaken.
Adverteren op Sociale Media.
Opzetten en moderaten van groepen.
Marketing
Het aanmaken van nieuwe adressenlijsten voor (digitale) communicatie, zoals nieuwsbrieven.
Ontwerpen van templates voor regelmatige verzending van specifieke communicatie.
Het verzamelen en schrijven van de inhoud voor (digitale) communicatie.
Het opmaken, optimaliseren en inplannen van de (digitale) communicatie.
Statistieken bijhouden en rapporten uitwerken over behaalde resultaten.
Het automatiseren van (e-mail) marketing uitingen.
Schrijven van persberichten.
Ontwerp flyers/visitekaartjes etc.
Dataverwerking
De verwerking cliëntgegevens in een CRM.
Het invoeren en verwerken van enquêtes, aanmeldingen, marktonderzoek, e.d.
Het invoeren van rapporten, documenten, onderzoeksresultaten, e.d.
Het digitaliseren van systemen en archieven.
Adressen beheren, post verwerken, verzorgen van updates, maken van back-ups.
Het maken van spreadsheets.
Website
De registratie en het beheer van domeinen en hosting.
Ontwerpen, bouwen en aanpassen van een website.
Nieuwe pagina’s aanmaken, voorbereiden en invullen.
Templates maken voor terugkerende pagina’s of blogs.
AVG-wetgeving, inclusief privacy beleid en de implementatie van cookies.
Naar boven
Cookies
DOEN congressen en evenementen gebruikt analytische cookies om u een optimale gebruikerservaring te bieden en functionele cookies zodat u zich bij ons kunt inschrijven voor congressen en symposia. Uw gegevens worden niet gebruikt of opgeslagen voor andere doeleinden.
Lees ons privacybeleid