Skip to main content

Eén telefoontje of mailtje van u verwijderd: DOEN congressen en evenementen als uw virtueel assistent.
Een efficiënte oplossing voor flexibele secretariële ondersteuning, afgestemd op uw wensen. Ook buiten reguliere kantoortijden. Wij nemen deze werkzaamheden graag van u over.
Wilt u meer informatie over onze diensten? Neem dan contact met ons op om te bespreken wat we voor u kunnen DOEN.

virtueel assistent

  • communicatie – vertrouwen – loslaten

  • één telefoontje of mailtje van u verwijderd

  • afgestemd op uw wensen

  • flexibel en efficiënt

Wat kunnen we voor u DOEN?

Onderstaand vindt u een overzicht van de werkzaamheden die wij voor u kunnen uitvoeren. Heeft u taken die u vervuld wilt zien, maar niet benoemd worden, neemt u dan contact met ons op, we bespreken graag de mogelijkheden met u. 

Office support

  • Het ordenen, prioriteren, lezen en beantwoorden van de e-mail in diverse in-boxen.
  • Agenda’s beheren, afspraken maken, taken prioriteren en deadlines bewaken.
  • Versturen van uitnodigingen voor evenementen, meetings, e.d.
  • Vergaderruimtes zoeken en boeken. 
  • Reismanagement, zoals het zoeken en boeken van vliegtickets, hotels, auto’s e.d. 
  • De agenda jaarplanning maken met belangrijke beurzen, netwerkbijeenkomsten, trainingen, etc.
  • Notuleren van (digitale) vergaderingen. 
  • Aanvragen van subsidies of sponsoraanvragen verzorgen.
  • Adressen beheren, post verwerken, verzorgen van updates, en het maken van back-ups.
  • Redigeren en vertaling van teksten.

Social Media

  • Het aanmaken en/of onderhouden van (zakelijke) profielpagina’s op Facebook, LinkedIn, Instagram, YouTube, etc.
  • Het maken van een contentkalender en deze vullen en de deadlines bewaken.
  • Content creatie voor Sociale Media kanalen.
  • Videobewerking en het uploaden daarvan op YouTube, Vimeo en andere kanalen en optimaliseren van vindbaarheid.
  • Modereren van reacties en het beantwoorden van vragen en berichten.
  • Relevante afbeeldingen zoeken en indien nodig bewerken en opmaken.
  • Adverteren op Sociale Media.
  • Opzetten en moderaten van groepen.

Marketing

  • Het aanmaken van nieuwe adressenlijsten voor (digitale) communicatie, zoals nieuwsbrieven.
  • Ontwerpen van templates voor regelmatige verzending van specifieke communicatie.
  • Het verzamelen en schrijven van de inhoud voor (digitale) communicatie.
  • Het opmaken, optimaliseren en inplannen van de (digitale) communicatie.
  • Statistieken bijhouden en rapporten uitwerken over behaalde resultaten.
  • Het automatiseren van (e-mail) marketing uitingen.
  • Schrijven van persberichten.
  • Ontwerp flyers/visitekaartjes etc.

Dataverwerking

  • De verwerking cliëntgegevens in een CRM.
  • Het invoeren en verwerken van enquêtes, aanmeldingen, marktonderzoek, e.d. 
  • Het invoeren van rapporten, documenten, onderzoeksresultaten, e.d. 
  • Het digitaliseren van systemen en archieven.
  • Adressen beheren, post verwerken, verzorgen van updates, maken van back-ups.
  • Het maken van spreadsheets.

Website

  • De registratie en het beheer van domeinen en hosting.
  • Ontwerpen, bouwen en aanpassen van een website.
  • Nieuwe pagina’s aanmaken, voorbereiden en invullen.
  • Templates maken voor terugkerende pagina’s of blogs.
  • AVG-wetgeving, inclusief privacy beleid en de implementatie van cookies.
Naar boven